woensdag 28 september 2016

Handmade lederen labels


Zoals ik in het blogpost over de sjaal al aangaf, maak ik graag gebruik van een labeltje om mijn haakwerkje een finishing touch te geven!

En jawel, deze maak ik ook zelf! Het is namelijk erg leuk om te maken en eigenlijk helemaal niet moeilijk. 

Er zijn verschillende websites die deze mooie lederen labels verkopen, maar ik ben opzoek gegaan naar de benodigdheden en ging het zelf proberen!

Ik ga je vertellen wat je nodig hebt en zo kun je deze mooie labels heel gemakkelijk zelf maken. 





Wat heb je nodig?

- Een dikke snijplank (want ja, je keukentafel gaat dit niet overleven) 
- Leerstroken (te koop bij boomsma,nl)
- Slagletters (te koop bij www.2cheap.nl)
- Een hamer (te koop bij de bouwmarkt)
- Een gaatjestang
-Een mesje


Eerlijk gezegd denk ik dat het stempelen voorzich spreekt! ;)  



Koop jij je labels of maak je ze ook zelf? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten