zondag 25 september 2016

Voorstel rondje


Hallo!

Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Allereerst ga ik mijzelf maar eens even voorstellen aan jullie. 
Ik ben Froukje, 22 jaar jong en woon in het hoge Friese noorden. Ik studeer rechten in Leeuwarden, wat ik erg leuk vind! Naast mijn studie kan ik zo nu en dan zeker wat ontspanning gebruiken, en ja dat is dan toch echt haken! Ongeveer 2 jaar geleden werd ik besmet door het ''haakvirus'' en eigenlijk vind ik dat virus helemaal niet erg. ;)

Makke troch Froukje is de naam die ik gebruik voor mijn haaksels, Het is Fries voor: ''gemaakt door Froukje''.
Ik maak veel uiteenlopende haakwerkjes, maar richt mij voornamelijk op het haken van woonaccessoires en babyspullen. Ik wil op mijn blog mijn haakwerkjes gaan tonen en daarnaast wil ik ook graag leuke haakboeken en tijdschriften voor jullie reviewen. 
Maar eigenlijk zit mijn hoofd vol met nog veel meer andere leuke ideëen!

Ik hoop dat je gezellig een berichtje achterlaat en hopelijk tot de volgende keer!

Liefs Froukje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten